Annons:
Etikettövrigt
Läst 486 ggr
Ralktad
2014-10-22 16:54

NEGATIVA TRÅDEN OKTOBER/NOVEMBER!

Tjena mors på er alla! Det var ett tag sen jag tittade in här, men nu är jag på G igen!
Slänger samtidigt in ''Negativa tråden'' för både Oktober och November!

Så ös på med det ni finner negativt i ert hundiga liv!

Min blogg - schäfer, lydnad & bruks

Medarbetare på Hundar.ifokus

Annons:
Michaela-N
2014-10-22 18:02
#1

Att hundträning och skola verkligen inte går ihop ibland…. 😢

Sugar Mist
2014-10-22 18:35
#2

Fått ett enormt tungt meddelande och just nu känns det som att livet rasar ihop totalt.

-

Fridaaaa
2014-10-22 18:39
#3

Får inte till det med viss träning hmm..

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

NinniH
2014-10-23 10:52
#4

Att Grims hjärnceller gått på semester nu när det är löptikar ute… Han går så lätt upp i stress då och kan sitta och skaka inomhus. Ser fram emot kastreringen och att få tillbaka vår gamla Grim.


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

russin
2014-10-23 11:32
#5

Gah jag avskyr detta mörker, denna fuktiga kyla och detta nedrans regnande som gör att fukt och kyla går rätt igenom kroppen 😕 Mörkret gör mig trött och den fuktiga kylan  i samband med blåst gör att min kropp får extra ont. Jag vill ha minusgrader och snö nuuuu🙂

Whippetgerbilen
2014-10-23 12:06
#6

Malte blir bara värre vid hundmöten…

Dogs is my world ♥

Annons:
rimfrost417
2014-10-23 12:26
#7

Fick veta att hunden är allergisk så nu vankas det andra rutiner.

SuperLimm
2014-10-23 12:35
#8

För någon vecka sen föddes "min" blivande valp som jag längtat efter i två års tid men jag har kommit fram till att jag inte kommer ha råd med en hund till i dagsläget. Skulle jag skaffa en hund till skulle jag inte ha några pengar över till något annat än räkningar och mat till mig och djuren. Man behöver ha lite mer över så man dels kan spara lite pengar varje månad och sen även klarar av oväntade kostnader så det känns verkligen riktigt tråkigt faktiskt.

Sen finns det även en liten risk att jag kommer bli arbetslös i början av nästa år och då vågar jag inte skaffa mer utgifter…

Mvh Linn

Wenniz
2014-10-23 20:29
#9

Min lilla Corinne blir bara sämre och sämre i kroppen, vi hoppas på positiva provresultat från veterinären nästa vecka.

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Upp till toppen
Annons: