Annons:
Etikettbeteende
Läst 443 ggr
Dexterr
9/30/14, 7:53 PM

Piper när han vänder sig

Vår 12v valp piper ibland när han ska vända sig vet inte vad de beror på om kanske svansen kommer i kläm? Men igår tex så skrek han till o sprang iväg. Och inatt så låg han och pep en hel del, och jag vet inte alls vad de beror på, kan han ha ont? Nån som vart me om nå liknande?…

Annons:
Saffran0Spice
9/30/14, 8:08 PM
#1

Verkar vara något som gör ont, har ni känt igenom honom ordentligt och sett om något gör ont när ni tar där?

Dexterr
9/30/14, 8:13 PM
#2

#1 vi har känt igenom han o han reagerar inte då. Han kan även vända sig o rulla runt nåra varv innan han kommer upp utan att reagera. Händer bara ibland :/.. Vi ska ta 12v sprutan imorn o ska prata med veterinären då :)

Saffran0Spice
9/30/14, 8:25 PM
#3

#2 ok, gör det - kan ju vara så enkelt att han drömmer =)

Dexterr
9/30/14, 9:05 PM
#4

#3 ja men precis :) Kan tala om att när han busar så är de full fart på han o han kastar sig runt överallt :) äter o dricker väldigt bra. Rör sig fint med hela kroppen när han busar o hela kroppen rör sig när han viftar på svansen för att han är såå glad :). Ligger även gärna på rygg o andra konstiga ställningar när han sover ;)

RitvaAnttonen
10/1/14, 8:06 AM
#5

Min ena Leonberger hade mycket växtvärk när han var liten. Pep och gnällde när han sov eller hade legat still ett tag. När han var igång annars på dagarna märktes inget. Men kolla med vet när du ändå ska dit.

fridarebecka
10/1/14, 8:08 AM
#6

Jag skulle också ha låtit en veterinär kollat igenom honom, speciellt om du ändå ska dit, dom kan hitta saker som inte vi kan 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: