Annons:
Etikettaktivering
Läst 1276 ggr
Saffran0Spice
9/29/14, 3:54 PM

Aktiv inom BHK?

Hur aktiva är ni på eran Brukshundsklubb?
Går ni mycket kurser, är på öppethus, ordnar och fixar vid klubben osv?

Berätta gärna vad ni ägnar er åt som medlemmar på eran BHK!

Annons:
Saffran0Spice
9/29/14, 3:56 PM
#1

Här hemma är vi väldigt aktiva på BHK!
Vi är där 2-3ggr i veckan och ''jobbar'' på Öppethus, för att ordna fint runt klubben och stugan, fikat och går även kurser då och då.
Utöver detta är vi nästan varje dag på BHK bara för att det är så roligt att vara där =)

Em_
9/29/14, 4:21 PM
#2

Har varit med för att kunna gå kurser och slita på planen med gott samvete. Nu när jag inte räknas som ungdom längre blir det för dyrt att vara med bara för att.


lisa90
9/29/14, 4:50 PM
#3

Har gått en del kurser och hänger på öppen träning varje vecka och åker dit och tränar själv :)

Viccan92
9/29/14, 5:15 PM
#4

Är med i en lokal kennelklubb och brukar åka dit iaf varannan vecka.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Majken!
9/29/14, 5:19 PM
#5

Tränar på klubben, går vissa kurser, är figurant på tävlingar.

IngaTrnqvist
9/29/14, 5:26 PM
#6

Brukar träna på klubben 1-2 ggr i veckan. Var även med på en uppvisning/öppet hus för några veckor sedan.

Annons:
Fridaaaa
9/29/14, 6:07 PM
#7

Inte medlem.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Kallaterrier
9/29/14, 7:41 PM
#8

Går kurser, är med på evenemang och dylikt. Vi har en trevlig liten klubb!

Fialialej
9/29/14, 7:49 PM
#9

Jag är medlem men har inte engagerat mig än. Har dock planer på att börja vara där mer.. Ska på arbetsdag på lördag till att börja med.. Finns ju hur mkt bra där som helst att göra som ingår i medlemsskapet. :)

"På natten är alla katter svarta"

nadilda
9/29/14, 8:02 PM
#10

Jag är medlem i Lunds hundungdom med sbk som speciall klubb. Jag går ofta kurs där, åker på läger och tränar där själv ett par gånger i veckan. :)

LeaBus
9/29/14, 8:54 PM
#11

Jag är där minst 1 gång i veckan och tränar ett par timmar.




AlexandraB86
9/29/14, 10:03 PM
#12

Sitter i styrelsen på min klubb och i freestyle komitten så här är det aktivt jäklar annamma, ställer iordning uppvisningar, olika tema dagar, är med när de händer :D tränar när det hinns, men eftersom vi just nu kör mycke drag finns det inte så mycke plats på klubben utan vi är på eljusspåret och banvallen ;)..

Ambrose
9/30/14, 11:08 AM
#13

Är väldigt ny medlem i min klubb. Började valpkursen där i slutet av Augusti. Så jag gr kurs, åker dit och tränar ibland, samt försöker få in en fot i deras IPO grupp :)

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Annons:
[fabienne]
9/30/14, 1:34 PM
#14

Nej, vi är inte medlemmar i någon BHK då vi har tusen mil dit. Okej, kanske inte tusen mil men 5,5 och 6 mil till de närmsta. Det känns för långt att åka. Himla tråkigt.

Upp till toppen
Annons: