Annons:
Etikettövrigt
Läst 4830 ggr
[TooLoover]
9/19/14, 4:25 PM

Får man ta med hundarna in på djuraffärer?

Hej

Undrar om man får ta med hunden in på tex grizzly zoo, och prova halsband mm, eller bara hänga med och shoppa :P

Annons:
Scorpio97
9/19/14, 4:27 PM
#1

På "min" djuraffär få man ha med sig husdjuren in. Dom brukar till och med kunna få en liten godisbit eller så av personalen.

Men det är nog bäst att gå in utan hund och fråga först, det är ju inte säkert att det är lika överallt (:


//Jessie

[fleppo75]
9/19/14, 4:27 PM
#2

klart du får det!

[TooLoover]
9/19/14, 4:28 PM
#3

#1 Men har sätt rätt många som gått in med sina hundar där, tex såg jag en liten cavalier valp ^^

Fridaaaa
9/19/14, 4:28 PM
#4

Man brukar få det, men jag tycker man får hålla sig på hundavdelningen i så fall, tänker på folk som är inne i djuraffären för annatän till hund :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[[Rabbitsforlife]]
9/19/14, 4:30 PM
#5

Här får man ta med hundar in i djuraffären så länge man har koll på dom så dom inte kissar nånstans. Det har tydligen hänt ganska ofta där tidigare.

Turast
9/19/14, 4:30 PM
#6

Har alltid med min in om vi ska till djuraffär, då det ofta är nåt till honom vi ska köpa 😛

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
[TooLoover]
9/19/14, 4:31 PM
#7

Ja då vet jag :)

Kallaterrier
9/19/14, 4:32 PM
#8

Olika affärer, olika regler, bäst att fråga först!

luckysheltie
9/19/14, 4:37 PM
#9

Jag tar alltid med Lucky in i djuraffären om han är med. Han får bland annat hänga med in till Djurmagazinet, Grizzly zoo, Rilo Zoopermarket och granngården här där jag bor.

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Nelley
9/19/14, 4:37 PM
#10

Precis olika affärer, olika regler. Djurens center får man, arken zoo får man, grizzly zoo är jag inte säker men tror det. Kolla på hemsidan. ;)

[AmandaBorg]
9/19/14, 4:40 PM
#11

På Arken Zoo i Västerås får man ta med både hund och katt. Utanför ingången finns det kisskydd att låna som man måste sätta på sin hanhund innan man går in. :)

Ambrose
9/19/14, 4:50 PM
#12

Oftast får man. Sitter säkert en lapp vid dörren eller precis innanför vad som gäller. Men t.ex. löptikar kan ev inte vara tillåtna.. och hanhundar kan behöva kisskydd.

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

IngaTrnqvist
9/19/14, 4:51 PM
#13

På de allra flesta djuraffärer får man ta med sin hund, men det är ju alltid bäst att ta reda på om man får eller inte innan man besöker butiken.

Annons:
Upp till toppen
Annons: