Annons:
Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 589 ggr
CissiD
8/27/14, 9:27 PM

Vilken bilsele?

Jag behöver införskaffa mig en bilsele till min valp. Jag har läst flera trådar här på forumet där det är stark kritik mot bilselar eftersom de inte är ordentligt krocktestade. Men nu är det så att vi inte har en egen bil och när vi åker med andra så är det små bilar och någon bur finns det inte plats för. Så då är bilsele den ända lösningen. 

Så min fråga blir vilken bilsele är bäst att köpa? Ja vill ju att han ska vara säker.

Kolla gärna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/

javascript:nicTemp();

Annons:
Kallaterrier
8/27/14, 9:30 PM
#1

Den vettigaste är All-Safe, efter vad jag kan förstå.

http://animail.se/mim-allsafe-bilsele.html

Inte gratis direkt, men det kan ju vara värt en del att ha sin hund så säker som möjligt i bilen.

CissiD
8/27/14, 9:42 PM
#2

#1 Tack för tipset! Finns det någonstans man kan åka och testa den eller säljs de endast via internet?

Kolla gärna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/

javascript:nicTemp();

LinaK
8/27/14, 9:54 PM
#3

#2 Har sett djuraffärer ha selen också, så kika i din djuraffär om dom har den 🙂

Jag rekommenderar också Allsafe, har haft den innan vi skaffade bilbur.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

CissiD
8/28/14, 12:06 AM
#4

Vad bra då ska ja kolla om någon av djur affärerna här har den.

Kolla gärna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/

javascript:nicTemp();

kigon
8/28/14, 2:38 AM
#5

Vi köpte allsafe från animail och det gick smidigt och lätt, det ser lite ut som att selen fungerar som vanlig promenadssele när man ser på bilderna men den är väldigt klumpig, så blev lite besviken på det sättet men är helt nöjd med den som bilsele 🙂

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

[Forest]
8/28/14, 8:57 AM
#6

Datorn vill inte starta men jag köpte Linas ena bilsele tänkte visa en bild :) dom kan finnas begagnade så ta en titt på blocket mycket ställbar är den. Har du fb så finns det även där många köp o sälj sidor. Visst kostar dom liten dom är bra.

Annons:
CissiD
8/28/14, 10:07 AM
#7

Ska kolla in den med! Tack så mycket för era svar!

Kolla gärna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/

javascript:nicTemp();

Upp till toppen
Annons: