Annons:
Etikettövrigt
Läst 696 ggr
Therese.G
8/27/14, 7:19 PM

Ledsen och arg!

Var precis ute med vår 6 månaders valp på baksidan för lite bus och lösträning. Precis när jag skulle koppla honom och gå in kom det två killar i 20 års åldern som lockade in honom och sedan sprang iväg med honom runt husknuten. Tur nog är vår valp jävligt snabb och sprang ifrån killarna (och mig) och killarna spring iväg. När jag sedan springer efter hunden ser jag killarna stå i en port och skratta (får sedan höra av andra att de hoppade in i en bil och åkte iväg) Valpen sticker iväg över vägen till en granne med mops som håller fast honom tills jag kommer dit. Som tur var slutade det bra med jag är fortfarande helt förstörd och arg på mig själv. Det lilla förtroende för andra människor är nu helt borta ..

- Therese

Annons:
[VampireGirlElvira]1
8/27/14, 7:29 PM
#1

Men herregud! Hur kan människor göra så! Tycker synd om dig. Det var tur att du fick tillbaka hunden i alla fall. :)

Perly
8/27/14, 7:30 PM
#2

Tvi fan, kan förstå att du är arg men klandra inte dig själv för att andra är idioter. Skönt att det slutade lyckligt ändå. ❤️

Alltid Oavsett

luckiestboy
8/27/14, 7:34 PM
#3

Du ska verkligen inte klandra dig själv! 
Det var dessa idioter som betedde sig förjävligt (förlåt för mitt ordval) men jag blir så sjukt förbannad på folk som inte har någon respekt för djur. Lika med alla dessa idioter man ser på facebook som trakasserar hundar, katter osv… Man blir ju arg på riktigt!

Hellu

Therese.G
8/27/14, 7:35 PM
#4

Jo det är otroligt skönt att han är hemma igen (och ovanligt glad för "äventyret"). Sitter ju dock hela tiden och tänker "men tänk om .."

- Therese

luckiestboy
8/27/14, 7:38 PM
#5

#4 Så tänker nog väldigt många, men försök att inte tänka så :) Även om det är riktigt svårt!

Hellu

Upp till toppen
Annons: