Annons:
Etiketthundträffar
Läst 1286 ggr
mini-monster
7/24/14, 5:55 PM

Söker lekkamrat till min valp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla keeshond Faxe har blivit över 12 veckor och fått sin vaccination och därför tänkte jag nu söka lekkompisar till honom. 
Han brukar umgås med två äldre labradorer och han är lite kaxig och får lite tillsägelser från den ena. Han bjuder in till lek men de är lite för gamla för valpbus så det blir lite tråkigt för honom. 
Han har mött en valp hos vår veterinär som var mycket större än honom som bjöd in till lek. Faxe reagerade med att bli osäker och skälla (han är en spets så det blir en del sådant). 

Men jag skulle vilja att han fick möjlighet att leka med någon som kan leka på ett bra sätt så att han får lära sig hur man gör. 

Vi finns på Stockholms södra sida men har inga problem att ta oss en bit. Är även tillgänglig under hela dagarna även om det kanske just nu är för varmt för honom att leka när solen steker som mest.

Finns det någon med en trygg valp som skulle vilja ses så hojta till!

Annons:
FeliciaS
7/25/14, 9:55 AM
#1

Jag har en valp på 4 månader som behöver lekkamrat så jag träffas gärna :) Vi finns i Uppsala.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

mini-monster
7/25/14, 11:34 AM
#2

#1 Uppsala är lite långt att åka till från mig. Brukar du besöka Stockholm något? :)

Upp till toppen
Annons: