Annons:
Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1200 ggr
[Gudrun-Berit]
2014-04-16 10:15

Hunddagis passande leksaker

Hej! Jag har ett hunddagis med ca 25 hundar där varje dag. Vi har köpt JÄTTEMÅNGA leksaker men dom går i sönder redan första timmen. Vissa hundar äter även leksakerna. Så det måste vara omöjligt att äta upp leksakerna. Hundarna är i alla storlekar, stora hundar som Newfoundland o små hundar som dvärgspets. Så leksaker i alla storlekar är VÄLDIGT uppskattat! Så länka gärna till olika bra sidor med TÅLIGA leksaker! En länk till bloggen: http://www.lottasvovvar.se/blogg/

Annons:
Balder123
2014-04-16 10:31
#1

Jag har min hund på dagis och hade inte velat att det fanns leksaker med i bilden. Det blir lätt bråk när leksaker är med och sedan kan de som du själv säger svälja dem..

Turast
2014-04-16 10:33
#2

Tänkte också lite som #1… jag hade inte velat att det fanns leksaker som min hund kunde käka upp eller starta bråk över :s

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

[Gudrun-Berit]
2014-04-16 11:03
#3

#1 och #2 Vi har haft detta hunddagis sen 2007, och vi har ALDRIG haft bråk över leksaker. Kolla på bloggen så ser ni att dom leker fint tillsammans med leksakerna! Vi har två hundar som äter leksaker, därför så får just dom två inte andvända leksakerna, o därför behövde jag hjälp med tips på tåliga leksaker. Om ni inte har svar på min fråga så behöver ni inte skriva.

LekGott
2014-04-16 11:53
#5

Jobbar på hunddagis jag också och skulle aldrig drömma om att lägga in leksaker bland hundarna även att jag vet att alla är väldigt snälla. Resursförsvar har många hundar och det kan bli hemska bråk om leksaker. Våra får inte ens bära på pinnar i rastgården. Hade själv aldrig drömt om att släppa min hund på ett hunddagis med leksaker. Känns bara som en tidsfråga innan de händer något… Vet ägarna om detta?
Men hoppas de fortsätter att gå bra hos er och att de inte händer något.

Må gott!! 
Nathalie & Lego

[Gudrun-Berit]
2014-04-16 13:01
#6

#4 tack så mycket:) #5 Om du har läst vad jag har skrivit så vet du att det finns bilder på när dom leker med leksaker på bloggen. Så ja då måste ju ägarna också se det!

Annons:
Turast
2014-04-16 13:19
#7

Biltema har billiga leksaker som min hund gillar, vet inte hur bra de håller för starka käkar dock

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

lillvilda
2014-04-20 19:51
#8

Kolla in dom här dom tycker jag är tåliga och bra.

Kong extreme

Ruffwear Turnup

** Ruffwear Huckama**

**
Bumi zogoflex**

Planet Dog Orbee Ball

VågEtt hem utan en hund är inget hemHund

[Gudrun-Berit]
2014-04-21 10:03
#9

#7 o #8 Tack för era svar:)

JasmiineN
2014-04-30 17:34
#10

Jobbar också på detta hunddagis & har även min Collie där. Jag kan bekräfta Ida (Gudrun-Berit) att vi ägare är väl medvetna om att där finns leksaker i avdelningar där det fungerar utmärkt. Hundarna har varit hos oss år efter år & aldrig bråkat över en leksak så varför skulle de få för sig & göra det nu. Hundarna är lösa i hemmiljö & inskolas, detta gör att vi ser att de kommer bra överens också för den delen. Och som hon säger, ägarna läser hemsidan var dag & hade dom haft något klagomål så hade dom förstås sagt det till oss. Detta hunddagiset har ett toppbetyg i vår stad & ägarna är jätte nöjda, vill jag också tillägga.

Sajtvärd på Collie

LekGott
2014-04-30 23:33
#11

#10 Va roligt för er! Hoppas de fortsätter hålla sig lugnt.

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Upp till toppen
Annons: