Annons:
Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 12224 ggr
Hiro
2013-09-02 12:06

Vilken hurtta har du?

Vilken eller vilka hurtta produkter har du och vilka skulle du vilja ha?
Finns det någon speciell anledning till att valde just hurtta?

Annons:
[Hamster 4 ever]
2013-09-02 12:10
#1

jag har en hurta y-sele till min schäfer. Jag skaffade hurta för att det var den ända som satt bra, han har djup men väldigt smal bringa så andra selar satt inte bra.

[_annaH]
2013-09-02 12:16
#2

Har endast en y-sele just nu. Men kommer införskaffa vinter kläder till min nakis o då blir det hurttas :)
Gillar deras produkter då de är fina, samt att de håller väldigt bra. Är super nöjd med selen som används dagligen och haft den i över 1 år och ser fortfarande som ny ut!

Hiro
2013-09-02 12:20
#3

#2 Jag tycker alla hurttas produkter har stil samt verkar vara väldigt slittåliga (min brorsas rottis hade ett halsband som aldrig blev nött eller fult) de ser även ut att vara bekväma för hunden och att de inte nöter på pälsen

Cam88
2013-09-02 12:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Har ett regntäcke :) tycker dem är både snygga o fyller sin funktion utmärkt :) dem har även super bra kvalitet! Hade innan ett annat regntäcke som var super billig men den var inte alls bra o satt inte alls bra på lilla Molly så därför valde jag hurtta!

Medarbetare på Chihuahua

Swadika
2013-09-02 12:53
#5

Har ett Y-sele (som dock är fortfarande lite för stor för honom, haha så den ligger fortfarande i garderoben), ett regntäcke samt ett vintertäcke. Ska även köpa fleeceoverallen :)

Tycker om kvalitén, de är fina och de håller riktigt bra :) 

Theo i sina jackor :D


De sitter dock inte som de ska på bilden, de är inte åtspända ordentligt :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

sunnys
2013-09-02 13:07
#6

Jag har y - sele, koppel, halvstryp, regntäcke (dock förlitet) och värmetäcke från Hurtta. Jag gillar kvalitén samt tycker jag det är snygga saker. Funderar på att köpa ett nytt värmetäcke då jag misstänker att han vuxit ur det han har. Skulle då köpa den nyare varianten på täcket.🙂


Annons:
[Bolten]
2013-09-02 13:27
#7

Har deras två selar därifrån + ett koppel och halvstryp.

Gillar hurtta för att de är billigt men slitsamt :)

Mlyy
2013-09-02 14:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Vi har ett neongult Hurtta-halsband med spänne. Köpte det för två veckor sen på en sida med begagnade hundsaker på facebook, det var till ett bra pris och jag fastnade för det. :) Bryr mig inte alls så mycket om märken, men jag fastnade som sagt för det här och min lilla pojke passar så bra i det, är så nöjd! :)

AnnaCDSG
2013-09-02 14:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Har ett värmetäcke, en fleeceoverall och en sele till Sacco (DSG).

Ska även köpa ett värmetäcke, eventuellt även overall beroende på hur frusen hon verkar vara, till chihuahua-valpen till hösten/vintern, om det passar i storlek och sitter bra på henne.

Gillar utseendet på det mesta av Hurttas produkter och tycker det är bra kvalitet på sakerna.

Sacco i sitt täcke ^^

RedMonsters
2013-09-02 15:33
#10

Har hurrtas regntäcke, läderkoppel + halsband och lydnadsvästen. Jag fullkomligt älskar min väst (jag lever i den) och halsbandet och kopplet. Så himla skönt att hålla i och riktigt stilrent!

Medarbetare på brukshundraser.

Jetaime
2013-09-02 16:24
#11

Tycker hurtta har bra priser och är hållbara.

Jag har:
* Hallon halvstryp
* Hallon platt koppel
* Hallon y-sele

* Svart y-sele (som hon vuxit ifrån)
* Svart platt koppel

bananflugan
2013-09-02 16:25
#12

Hunden har halsband, y-sele, regntäcke och värmetäcke från Hurrta. De har bra passform och trots några år på nacken ser de fortfarande nya ut. Själv har jag deras agility-väst och är väldigt nöjd med den.

JosefinGothe
2013-09-02 17:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Vi köpte nyss vår första Hurtta-produkt! Det blev ett regntäcke som vi är supernöjda med! På bilden är det allra första gången Silja provar det, så det ser lite stort ut. Men vi båda är jättenöjda :) Det blir nog halsband + koppel vid nästa hurtta-inköp! Kanske en sele också ;)

//Jossan

Annons:
TjockaBerta
2013-09-02 17:40
#14

Två selar och ett retrieverkoppel.

>>>Malum domesticum<<<

Jetaime
2013-09-02 18:25
#15

Har godisväskan också! Den som kallas junior :)

Ratlings
2013-09-02 18:36
#16

Jag använder nästan bara hurtta :) Jag har Hurtta lifegard (rosa) halvstryp och y-sele Hurtta outdoor (björk) koppel och halvstryp 2 hurtta läder halsband Hurtta värmetäcke Hurtta outdoor (svart) y-sele Och så är det mer som jag kommer köpa :) jag älskar kvaliten på hurttas saker och därför kör jag på det :)

// Lise
When nothing goes right, go left!

Loveradio
2013-09-02 18:45
#17

Har Y-sele, värmetäcke, regnoverall och reflexväst från Hurtta. Superbra märke enligt mig. Genomtänkta och snygga produkter. Bra passform och kvalitet.

Skulle vilja ha en lydnadsväst men tycker de är lite dyra.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

mingman
2013-09-02 18:48
#18

Jag har en blå y-sele. Främst för att andra verkar tycka den är bra. Då han fortfarande växte då jag köpte den ville jag nämligen ha något jag lätt kunde sälja vidare. Då blev det hurrta.

Dock är jag nöjd, och kan absolut tänka mig att fortsätta använda deras produkter.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

Qepta
2013-09-02 19:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Jag har ett grönt regntäcke, ett blått vintertäcke samt ett brunt runt koppel med invävda reflexer.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Lathundarna
2013-09-02 20:05
#20

Expanderkoppel samt Y-sele. Är inte ett dugg impad🤓

Annons:
Sugar Mist
2013-09-02 20:26
#21

En blå Y-sele. Förstår inte varför dessa ska vara bättre än andra direkt, vilket flera predikat om🤔

-

Aristarcos
2013-09-02 22:05
#22

Har ett halvstryp, en Y-sele, ett regntäcke och ett brunt vintertäcke till vår hund, gillar produkterna, och även att det är bra reflexdetaljer på dem. Man bör prova sakerna när man köper dem, för att kolla att de sitter bra, första y-selen gick jag efter rekommendationen till rasen, men den var alldeles för stor, så valde storleken mindre..

[Forest]
2013-09-02 22:20
#23

Här har jag regnoveraller och flecceoverall till en hund. Men tycker att värmetäcken inte sitter så bra på hundarna så det har jag helt skippat att köpa. Tycker var o varannan har samma täcken/overaller så jag försöker hitta lite annat men nu var det mycket bra pris på overallerna så köpte varsitt till hundarna o de satt väl rätt okej men är inte överdrivet imponerad.

Driva
2013-09-02 22:34
#24

Y-sele
H-sele
Elastiskt koppel
Regntäcke
Vintertäcke
Vattentät fleece
Flytväst
Lydnadsväst

Har blivit en del :D

Besök min blogg: http://bumpi.se

Lilllens
2013-09-03 06:29
#25

Har en fleeceoverall som sitter skitdåligt. Vill dock ha en y-sele från Hurtta, de verkar sköna och slitstarka.

pillan33
2013-09-03 20:13
#26

Har en Y-sele och ett vintertäcke.

Men tyvärr så sitter varken selen eller täcket något vidare bra på min hund. Så selen har bytts ut mot en annan och täcket kommer också bytas ut mot ett annat med bättre passform denna vintern.

Däremot min syster som beställde ett likadant täcke samtidigt till hennes rottis är jättenöjd. Så det är nog lite olika från hund till hund hur bra det sitter. Men det är bra pris och verkar ju vara bra kvalitet.

Är väldigt sugen på att köpa ett vanligt halsband. Dom kan ju bara inte sitta fel :p Tycker dom ser så bekväma ut. Och dessutom är dom snygga också.

KvirrZ
2013-09-06 14:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

Till min golden har jag en svart y-sele, svart rundsytt läderkoppel, gult rundsytt reflexkoppel och gult lifeguard halvstryp.

Hållbara, snygga produkter tycker jag 🙂

- Mvh Emma

Annons:
emin
2013-09-06 14:33
#28

Har ett blått repkoppel, ett blått halsband, en blå sele och en rosa y-sele.

[Nalle-]
2013-09-06 15:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

Har ett rosa halsband.

[schäfernronja]
2013-09-07 10:41
#30

* Rosa y-sele * röd y-sele * blå vanlig sele *rött halvstryp * rosa halvstryp * svart halvstryp * röd overall * rött regntäcke * rött tikskydd * blått koppel Härnäst ska ett vintertäcke införskaffas. Jag tycker att dess kvalité är helt otrolig! Slitstark och uthållig. Ett halsband har används i snart 3 år och inte en skråma förutom på ringen! Sen är deras produkter otroligt snygga!

Alexandra-S
2013-09-07 17:08
#31

Två h-selar, en y sele, halvstyp, ett vanligt koppel och två exanderkoppel (ett tunt och ett tjockt), lydnadsvästen, belöningsväska, grönt regntäcke, brunt vintertäcke och sen är det säkert lite mer småsaker som jag glömt bort 🙂

Gillar kvaliten på deras produkter och även utseendet (ser inte så pluttinuttigt ut), och sen har dom ju även fina färger 🙂 Är såå svag för deras färg björk!! 
Deras selar och täcken är dessutom det enda som sitter bra på Gizmo förutom BoT.

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Banankola
2013-09-09 16:18
#32

Skulle vilja ha hurttas joggingkoppel! Oooo så skönt det är att hålla i!

Michaela-N
2013-09-09 16:44
#33

En y-sele och ett stretchkoppel. Gillar produkterna men passar inte min hund.

Bjallstal
2013-09-30 13:05
#34

Y-sele, regnoverall har jag och en träningsväst är på väg hem :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Annons:
[MyCassie]
2013-09-30 14:42
#35

Hurrta halsband, hurrta raincoat, hurrta storm hoodie, hurrta ultimate.

Inga andra grejer intresserar mig så värst ur den collectionen.

[[Boris Sager]]
2013-09-30 14:46
#36

Vilka härliga foton på din Chihuahua #5!

Har inga foton på min Schäfer med reflexväst från Hurtta.

Swadika
2013-09-30 15:19
#37

#36 tack :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Zipzee]
2013-09-30 15:51
#38

- Y-sele

- Halvstryp

- Runt brukskoppel

- Regntäcke

- Värmetäcke

- Fleeceoverall

- Allvädersoverall

- Vattentät fleeceoverall

Snart har jag dessutom allt i två uppsättningar då jag precis skaffat en ny liten stjärna. Behöver jag nämna att Hurtta är det enda som duger åt oss? :)

Hiro
2013-09-30 17:43
#39

Jag köpte nyss en Hurtta Lifeguard Y-sele, ett halsband (fast) och ett koppel. Allt i orange ^^

[_annaH]
2013-09-30 17:46
#40

Köpte nyligen hurttas värmejacka :)

Noa-Nisse
2013-09-30 18:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

Jag har till min grandis:

1 rosa halvstryp halsband

**1 olivgrön sele

1 olivgrön värmetäcke

1 svart fleece overall**

Väntar på en beställning från en animail med en ny sele och halsband i rött utan text på som jag gillade :)

Det som jag ogillar med Hurrta är att på deras värmetäcke så är överarmen väldigt lite skyddat som ju egentligen är en ganska stor muskel. Jag hade velat ha lite mer tyg där som hängde ner och skyddade som det syns på bilden.

 Medarbetare på Hundar.ifokus

Annons:
[Empisen]
2013-09-30 19:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#42

Hugo har en hurtta Y-sele, ett orange lifeguard halvstryp samt deras regnoverall. 
Tycker de har bra kvalité på sakerna, främst därför jag köper deras grejer. Snygga också 🙂 Gillar dock inte att de bytte ut den gamla designen på halsbanden & selarna, de nya är skitfula om jag får säga det själv.
Men lifeguard grejerna är göörsnygga.

elinssd
2013-09-30 19:22
#43
  • Halsband
  • Koppel
  • Vinter täcke
  • Regn täcke
  • Sele

Älskar hurtta 🐶 ❤️


[MinIda]
2013-09-30 20:13
#44

Hon har en y-sele och ja.. Inget mer. Skulle dock vilja ha Värmetäcke,någon overall av något slag, regntäcke och även ett koppel skulle sitta fint.

dermot
2013-10-01 00:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#45

Jag har ett bogsele.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




drika
2013-10-01 18:01
#46

Har ett likadant regntäcke som nr #13 har fast ett lila. Supernöjd och det kommer bli mer hurtta hädanefter:)!

Hälsningar

Fredrika

Sofy
2013-10-01 18:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#47

Jag har ett svart hurtta halsband med spänne till Ezio sen har jag några grejer som ligger och skräpar sedan samojeden gick bort.

  • Rosa hurtta halsband med spänne
  • Rosa hurtta halsband halvstryp
  • Rött hurtta sele

Sen har jag nog lite mer saker som ligger här omkring och Ezio ska få ett Y-sele och ett hurtta lifeguard halsband men har inte bestämt vilken färg. Han hade passat i rosa men han är ju en han så det funkar inte😊

Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian

JamieBlue
2013-10-01 18:51
#48

Jag har:

Värmejacka Ultimate

Reflexväst Polar (mycket bra passform till min flat)

Halvstryp Lifeguard

Y-sele

Annons:
LinDajSon
2013-10-01 19:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#49

Har en Hurtta Y-sele till min växande valp, använder den som spårsele. Hade gärna haft detta:

JasmiineN
2013-10-01 20:29
#50

Jag har en rosa Y-sele & svart friluftsoverallen! :)

Sajtvärd på Collie

Misarn
2013-10-01 20:31
#51

Vi har ett neonrosa "Hurtta life guard" halvstryp halsband, men är inte det ultimata halsbandet för oss då alice lätt glider igenom då hon har mycket päls. Sen har vi en reflexväst och tycker inte heller den sitter ultimat då den gärna glider åt sidan och inte sitter bra, men jämfört med allt annat vi provat så har den trots allt bäst passform och tror det är svårt att hitta något "ultimat" för våra tjejer med tanke på deras päls :-) Dock har vi provat en Y-sele och den tycker jag satt riktigt bra :-)

DixieBC
2013-10-02 09:03
#52

En y-sele, ett halsband, ett koppel, ett regntäcke och en godisväska! Jag tycker att hurtta har ett bra utbud och deras produkter är väldigt hållbara!

Besök gärna min blogg - Minsvartvita

Fejhn
2013-10-02 23:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#53

Min hund har ett gult Lifeguard. 

(nej vi har inte snö, bilden är från förra året ;) )

jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.

sarawelsh
2014-01-22 17:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#54

Jag har en orange lifeguard Y-sele. Det är även på väg hem en frostjacka i den underbara färger björk och ett fast outdoors halsband i färgen björk. Jag har också just nu en reflexväst. 🐶

[Teddies matte]
2014-01-22 17:26
#55

Regn- och värmetäcke samt ett koppel är det som används ännu, har tidigare haft halsband, andra koppel och sele från Hurtta.

Annons:
Cahira
2014-01-22 17:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#56

En väst till mig själv och två overaller till Ixxi, en i fleece och en vatten och vindtät och overallerna kan sättas ihop. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Misarn
2014-01-22 17:34
#57

Vi har två halsband från hurrta, samt en reflexsele men tycker överlag att hurtta sitter dåligt på våra hundar.

IdaKw
2014-01-22 18:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#58

Sele, men det sitter lite illa. Och vanligt halsband + koppel. Och ett regntäcke som är superbra!

tjoopa
2014-01-22 18:44
#59

Vi har (än så länge):

  • Halvstryp (björk)
  • Urvuxet halvstryp (svart)
  • Repkoppel (björk)
  • Friluftsoverall (björk)
  • Värmetäcke (svart)
  • Y-sele (orange)
  • Flytväst (orange)

Och ja, vi gillar Hurtta 😉 Snygga, tåliga produkter som sitter bra. Kommer att skaffa Hurtta även till kommande hundar.


IdaKw
2014-01-22 18:49
#60

Ah just det! Vi har en illrosa flytväst också!

Hjelmm
2014-01-22 19:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#61

bara hurtta kör jag. tycker det är det bästa

chemicalwarfare
2014-01-22 19:26
#62

Jag har ett vintertäcke till min vovve. Jag tog det tjockaste men tycker ändå att det är för tunt, han fryser lätt även under korta rastningar… Och vi kör stickad tröja under… Men kvaliteten verkar bra hittills och det är snyggt. Hade hoppats på bättre värmeegenskaper till det priset dock.

Med vänliga hälsningar My!

Kolla gärna in min instagram mysvensk där ni kan följa mig och min hund!

Annons:
Turast
2014-01-22 19:59
#63

Jag har en gul y-sele som sitter som en smäck och ett blått vintertäcke som satt skitdåligt (bara åkte bak hela tiden osv..) Tills mitt dumma jag kom på att spänna åt i halsen så det var rätt storlek och KABLAM bästa täcket ever! <3

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

FjantYoda
2014-01-22 20:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#64

Har en (egentligen 2 men den mindre ska säljas) vattentäta fleeceoveraller. 

Gillar Hurtta för det känns som det är bra kvalitet, sitter hyfsat bra på min hund, ev att benen skaver lite men de är för han kissar på frambenen och dom sen stelnar och är dessutom lite långa! 

Har även en Y-sele i grönt för de va enda selen som satt någorlunda bra på min hund som är väldigt smal över bringan.

https://www.instagram.com/aros_yoda/

Hiro
2014-01-23 14:15
#65

Hurtta Lifegard Y-Sele Orange

Hurtta Lifegard Halsband (fast) Orange

Hurtta Lifegard Koppel Orange
Hurtta Outdoor Y-Sele Björk
Hurtta Outdoor Koppel Björk

Hurtta Outdoor Y-Sele Röd
Hurtta Outdoor Koppel Röd

Thaisilk
2014-01-23 14:35
#66

#19:

Vad kul att för en gångs skull se en hund i ett täcke som ser ut att passa och sitta riktigt bra!

Tenacia
2014-01-23 17:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#67

Tycker min gamling passar rätt bra i hurtta också =)

Dock har jag uppgraderat hennes vintertäcke till ett ultimate outdoor , ett svart/hallon. Den är såå snygg och värmer mycket bättre.

Sen har jag en hel låda full med andra hurtta stuffs. Allt från reflex väst,halsband osv :)

Tenacia
2014-01-23 17:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#68

Här är hon i skogen med sin reflex väst !

Saffran0Spice
2014-06-22 17:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#69

En svart regnjacka
En svart vinterjacka - nyligen beställ
En polar/reflex väst
(- Vill ha en vattenavstötande fleece overall också!)

Och hade även en regnoverall, men denna växte han ur =)

Annons:
Summerdogs
2014-06-22 18:14
#70

Regntäcke: Vinröd, svart och brun

Vintertecke: blå, svart och röd

Y-sele: Rosa

Halvstryp life gurad: Orange, röd, rosa, svart och blå

Tycker att det är bra kvalité och det brukar vara slitstarka produkter som står emot det dom är ämnade för. Har alltid haft Hurtta också så i dagsläget ser jag ingen anledning att byta standard märke ;)

FjantYoda
2014-06-22 20:59
#71

Kanske dags att uppdatera det vi har: 

Y-sele i färgen Björk
Vattentät fleeceoverall x 2 (ena blev urvuxen) båda är röda
Slush Combat overall blågrön
Flytväst i rosa

https://www.instagram.com/aros_yoda/

Saffran0Spice
2014-06-22 21:01
#72

#71 Du vill inte bli av med den urvuxna eller? 😉

[TeamGolden]
2014-06-22 21:28
#73

mossgrönt regntäcke

svart fleeceoverall

orange polarväst/reflex

gulneon lifeguard y-sele

beige/brunt runt läderkoppel 

set från lifeguard gulneon, halsband och 4 benreflexer

det är nog allt vad jag minns iaf :)

tjoopa
2014-06-23 02:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#74

#59 Har tillkommit ytterligare ett par grejer - ett blått halvstryp, ett rött och ett blått regntäcke :)


Calibe
2014-06-23 07:29
#75

Jag har:

Svart regntäcke

Svart vadderat halsband

Canvas transportbur

Letar förbrilt efter svart stretchkoppel, verkar vara slut på många ställen. Kanske blir det även en orange flytväst och ett svart värmetäcke om det blir en kall vinter (vill helst inte tänka på det såhär i midsommartiden ;))

Valde Hurtta för att jag hade hört väldigt bra om det. Regntäcket fanns i tillräckligt små storlekar för att passa min chihuahuavalp. Halsbandet valde jag då jag letat efter ett fleecehalsband och detta är vadderat så att det inte sliter på pälsen. Dessutom snyggt och kliar inte som hans andra gör :-) Transportburen rekommenderade personalen på djuraffären, hade ingen aning om att det var Hurtta förrän jag såg kvittot, hehe.

lillvilda
2014-07-21 22:53
#76

Till min lilla dvärgpudel har jag en hurtta H-sele. Min mellan hund har en Y-sele och min största hund har en H-sele. 3 väldigt olika hundar men selen sitter bra på alla 3.

VågEtt hem utan en hund är inget hemHund

Annons:
[Tuulikki]
2014-07-21 23:17
#77

Har en hel del i nån låda från gamla ägaren, men jag har inte kollat igenom det så noga🤐

Det jag köpt själv och använder är ett knallrosa reflexkoppel, älskar det!

Whippetgerbilen
2014-07-31 00:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#78

En sele har vi till Malte från Hurtta, skulle vilja ha ett regntäcke också😉

Dogs is my world ♥

[Cookie Monster]
2014-07-31 03:51
#79

Ska vi se… 🤔

Outdoors H-sele "Hallon"

Outdoors Runda Reflex Koppel "Hallon"

Outdoors Tikskydd "Svart"

Outdoors Halsband "Svart"

Motivation Godisväska "Junior"

Lifeguard Polar Reflexväst "Neonrosa"

Lifeguard Flytväst "Neonrosa"

Lifeguard Halsband "Orange"

Lifeguard Halsband "Neonrosa"

Lifeguard Reflex Koppel "Neonrosa"

Lifeguard Stromjacka "Neonrosa"

Tror det var allt men det lär fyllas på med Hurtta produkter då det finns en del jag vill ha fortfarande :)

Fridaaaa
2014-07-31 09:35
#80

Har en hurrta sele (någon sommarfärg de hade i sommar) y-sele är det.
Ett koppel 
Ett täcke till den stora hunden (vintertäcke)

är nog det

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Paxxa
2014-07-31 13:00
#81

Jag har ett rosa, fast halsband ur Hurtta Lifeguard-serien som hänger på sin krok och väntar på att min hund ska komma hem 😍 Ska sitta på en svart trefärgad bordercollie!

Stjärnor Kennel Flatian's Stjärnor

http://flatians.weebly.com

thea_thea
2014-08-06 08:57
#82

Blått regntäcke, funkar bra men önskar att den hade en luva/huvudskydd.

SuperLimm
2014-08-06 09:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#83

ett halvstryp, två Y-selar och sen även ett regnräcke har jag :) Gillar halsbandet mycket för det glider bra och fastnar inte längst in som många andra nylonhalvstryp gör. Gillar också Y-selen mycket, den på bilden. Har en rosa också men när jag köpte den verkade det som dom ändrat storlekarna för den är lite stor, en nya. Även att det är samma storlek..

Mvh Linn

Annons:
Upp till toppen
Annons: