Annons:
Etikettövrigt
Läst 1867 ggr
KerstinP
9/26/06, 10:48 AM

God Morgon 26 september 2006

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag stäl lite av min arbetstid för att se om sajten lite. Min morgon startade klockan halv sex med att väcka pojkarna sedan var det frukost och dagis/skola.

 Därefter bar det av till jobbet och här sitter jag nu på mitt kontor. Arbetslust? Näää, inte idag. Det blir nog bättre efter nio kaffet.

 När jag kommer hem ska jag passa på att vara ute så mycket det går för det ska bli sämre väder har de sagt.

Vad ska ni göra i dag?

Annons:
AnnNelli
9/26/06, 10:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag har varit ute med Nelli Hon tyckte nog lika som mig; att det var urtråkigt väder. Vi gick in igen och nu ligger hon på rygg och sover och sprattlar lite med tassarna :)

För mig blir det till att plugga idag…usch.

Men vi går nog ner till T-udden framåt dagen där Nelli kan springa lös.

Såhär ser det ut där. -------->

(taget för 1 vecka sedan. var är solen nu ? )

Bonnie_lee
9/26/06, 11:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ska till t-udden om nån timme så fanny får leka med Katla sen blir det grovstädning när vi kommer hem.  

så kul ska jag ha idagFundersam

KerstinP
9/26/06, 11:10 AM
#3

Solen är här i Alingsås. Vad fint det såg ut på kortet, mysig bild.

Vattnadal
9/26/06, 2:23 PM
#4

Skoj med fler Gävlebor här. När jag bodde på Brynäs gick jag till T-udden varje dag nästan.

Nu bor jag i Norrsundet (4 mil från stan) istället, och har skogen 100 m från huset, lite lyxigare vill jag lova! 

Idag ska jag städa lite inne, och om jag orkar leta fram lite grovsopor i och bakom uthuset då ett lass ska dit ikväll. Vi fick en del gamla brädor och annat skrot över då uthuset byggdes om för att husera 4-hjulingen. (Körde med alla 6 hundarna igårkväll, helskoj!)

På em kommer en kompis med sina 2 goldentikar och hälsar på. Vi ska ta en skogspromenad med lite träning, innan vi äter middag tillsammans.

Ska nog passa på att skvallerträna Vidar när Malin kommer. Hon får gå förbi tomten ett par gånger med sina hundar, så klickar jag med Vidar, och gör några trix. Vi jobbar hårt på att han ska söka kontakt med oss istället för att rusa ned till staketet och glo, då han hoppat över ett par gånger. 

Gissar att det blir TV med stor skål popcorn ikväll (ny sjukhusserie på 4:an, ÄLSKAR såna).

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

moonlights
11/27/15, 11:59 PM
#5
Upp till toppen
Annons: